از ذهن بردن میزان دارایی مورد نیاز برای محافظت از وبسایت
طبق یک قاعده کلی، دارایی هر ساله تخصیص داده گردیده برای وبسایت می بایست طراحی سایت در مشهد تقریباً متساوی دارایی راه اندازی آن تارنما باشد و 50% این معیار، دستکم ما یحتاج محسوب می خواهد شد. روشن میباشد که هزینههای روان برای سایت های خبری و دیگر تارنما هائی که نیاز به داده ها آپ دیت گردیده دارا هستند بیشتر ازاین مقدار نیز میباشد. چنانچه شما پول خویش را فقط صرف ایجاد یک اینترنتتارنما بسیار دیدنی و دیدنی بکنید و دیگر آن را به روزرسانی نکنید خیلی زود متوجه خواهید شد که سرمایه گذاری شما درواقع به هدر رفته میباشد. اکنون وب چنان باگاز در درحال حاضر تغییر تحول میباشد که تجدیدنظر اصلی در پباده سازی دستکم یک توشه در سال ضروری به حیث می رسد تا خیر فقط از کهن شدن ظواهر تارنما پرهیز نمائید بلکه بتوانید جواب گوی توقعات یوزرها نیز باشید. حفظ های دیگری نیز در زمان سال می بایست انجام شود تا محتوای نو به وبسایت تزریق گردد، صفحه های سابق سایت مجدداً سازماندهی و اصلاح شوند و از حاد شدن لینک و پیوند ها پرهیز گردد. در صورتیکه پباده سازی شما با به کار گیری از style guide پباده سازی و تیمای از قالبهای برگه بوده میباشد تا از خطاها ناهماهنگی روایت شده در خطا شماره چهار پرهیز نمایید، پس می بایست میزان داراییای نیز برای محافظت و مراقبت منابع این پباده سازی کنار بگذارید. در شرایطی که style guide و قالبها همگام با نیاز یوزرها متحول نشوند به زودی شاهد چندین دست شدن پباده سازی و در فیض از هم گسیختگی وبسایت خواهید بود. نیاز به گرافیک نو برای موجودی، header bar های نو، دکمه های نو برای بازدید از سایت و آی های نو، رایجترین نمونه های جان دار دراین باره به شمار می مراحل. در صورتیکه یک طراح هنریِ مهیا برای جواب گویی به چنین درخواست هایی وجود نداشته باشد طراح کاغذ از منابع دیگر به گرافیک متبوع خویش دست پیدا خواهد کرد و ظواهر و احساس و اکنون کلی سایت استارت به چنددست شدن گردد.
عکس العمل با تارنما تحت عنوان یک وسیله ثانویه
نمی اقتدار با به کار گیری از باقیمانده های غذای روز گذشته یک غذای عالی تهیه و تنظیم کرد و به مشتری ارائه اعطا کرد. استعمال از یک وبسایت نیز به همین منوال میباشد و در شرایطیکه شما از داده ها هر یکسری ارزشمند اما نامتناسب با اینترنت سایتتان، برای تغذیه آن به کار گیری فرمایید در شایسته ترین موقعیت یک اینترنت وب سایت \"تا حدودی\" گرانبها خواهید داشت. سایت یک وسیله ارتباطی نو میباشد. سایت گوناگون از تلویزیون، خبر نامه های چاپی و بروشور میباشد، به این ترتیب نمی توانید با به کارگیری از اطلاعاتی که برای این وسایل ارتباطی سابق خیس باصرفه گردیدهاند یک اینترنت وبسایت عالی بسازید. به عبارتی تمثیل دیرین را مجدد تکرار می کنم: نمی توانید با گذاشتن دوربین در شایسته ترین صندلی بازی زنده و فیلم برداری از اکران، فیلم بسازید. صرفا خط مش دستیابی به محتوای اینترنتی خوب این میباشد که از اعضای گروه پباده سازی خویش بخواهید در آغاز محتوای تارنما را ساخت و ساز نمایند. بعداز آن در شرایطیکه هنوز نیاز به مطالب جانبی چاپگردیده دارید متن و عکس را به یک نرم افزار چاپ رومیزی انتقال داده و آن را به صورت متناسب برای چاپ در بیاورید. اما طی این مراحل مطالب چاپی شما لطمه خواهند خورد به این ترتیب در شرایطیکه خواستار بروشورهای عالی و محتوای رتبه یک برای تارنما خویش میباشید نیاز به دو تیم دارید که دو تیم محتوای گوناگون را مهیا نمایند. محتوی نویسان آموختهاند که محتوای خطی را برای رسانههای سابق بنویسند و در کل ارتفاع زمان کاری خویش این چنین مقاله مهیا کرده اند. آنها بایستی دائماً به صورت آگاهانه به خویش یاداوری نمایند که جور متفاوتی از آنچه که تا به حالا انجام دادهاند به فراهم سازی مقاله بپردازند. به این ترتیب چنانچه به سازندگان محتوای تارنما خویش فشار نیاورید که مطالب خویش را منحصر تارنما بنویسند در انتها عمل با محتوایی غیر استاندارد برای سایت روبهرو خواهید بود.
به هدر دادن مجال لینک و پیوند دادن
وب وسیلهای برای برقراری رابطه بوسیله لینک و پیوند دادن میباشد. پیوند های هایپرتکست کل تارنما های خوب را به هم متصل کرده و به یوزرها این قابلیت و امکان را می دهد که وبسایت های تازه و اثر گذار را پیدا نمایند. بیشتر شرکت ها آنقدر بدین پدیده اهمیت می دهند که نشانی اینترنتتارنما خویش را در مجموع تبلیغات، اطلاع رسانی های تلویزیونی، کنفرانس های خبری و حتی خویش محصولاتشان درج می نمایند. متأسفانه بیشتر این نشانی ها کلی می باشند و به مخاطب اطلاعاتی مربوط به مسئله ای که نشانی را در آن پیدا کرده اند نمی دهند. در تبلیغات خویش نشانی برگه اساسی وبسایت خویش را قرار ندهید. در شرایطیکه یک مشتری احتمالی به یکیاز تولید ها شما عشقمند گردد، نباید این استفاده کننده بیچاره را ناچار فرمائید که از شیت مهم آغاز کرده و به مشقت برگه مرتبط با فرآورده گزینه عشق و علاقهاش را پیدا نماید. به مکان گذاشتن لینک و پیوند شیت مهم، نشانی شیت جنس متبوع را در تبلیغات مربوطه قرار دهید. همینطور در کنفرانس های مطبوعاتی، نشانی ورقه بخصوصی از وبسایت خویش را که از پیام مهم شما پشتیبانی می نماید قرار دهید. خبرنگاران ممکن میباشد برای دستیابی به جزئیات بیشتر بهاین لینک و پیوند ها رمز بزنند و ناشران اینترنتی ممکن میباشد برای ارائه سرویس ها بهتر به کاربرانشان به مکان استعمال از لینک و پیوند های کلی از این پیوند های تخصصی خیس به کار گیری نمایند. در صورتی در درحال حاضر رقابت برای یک کمپین با یک مسئله خاص میباشید، از آدرسی استعمال نمائید که منتهی به آن قضیه خاص در سایت خواهد شد. ورقه ای که استفاده کننده با تعقیب کردن نشانی به آن میرسد نباید دقیقاً شبیه کاغذ تبلیغاتی باشد (چون مشتری احتمالاً پیش از داخل شدن به وبسایت، تبلیغات را چشم میباشد) بلکه این شیت می بایست \"ورژن آنلاین\" به عبارتی اطلاع رسانی باشد تا بتواند به کاربرانی که آن اطلاع رسانی را ندیدهاند نیز یاری دهد. از هر رسانهای برای عمل تخصصی آن رسانه به کار گیری فرمائید. بهتیتر نمونه یک شرکت ایجاد بازی ویدئویی میتواند با به کار گیری از یک اطلاع رسانی تلویزیونی، بینندگان را به آن بازی عشق مند نماید و آنگاه در وبسایت به یوزرها اذن دهد که ورژن بی آلایش تری از بازی را آزمون نمایند.
درباره این سایت