وم داشتن سایت برای کسب و امور
آیا تا به اکنون بهاین اندیشه بوده اید که تجارت سنتی شما با اینکه مدام سنتی خریداری گردیده و خواهد شد می تواند تغییرو تحول پیدا نماید؟! همانطوری که میدانید هر روز نسل تازه تکنولوژی نسل تازه آدم را کمک می کند و این تکنولوژی نو به قدری سرعت در پیشرفت داراست که کلیه اشخاص و محصول ها را میتواند ذیل تاثیر قرار دهد. اذن دهید این آیتم را با یک نمونه معمولی برای شما تشریح کنم. نسل برنا همواره با پیشرفت تکنولوژی قصد داراهستند تمام سرویس ها خویش را بصورت آنلاین و از روش برنامه ها و یا این که وبسایت های مخلتلف درخواست نمایند. به عنوان مثال وقتی که یک واقعه تاسیساتی برای یک شخص که با تکنولوژی های نو آشنا شدهاست صورت میدهد به لحاظ شما ایشان سریع مهیا میشود که درپی تکنسین تاسیسات برود؟! درصورتیکه درین تاءمل میباشید، دشوار در اشتباهید. این نسل در آغاز در وب کاوش خواهد نمود تا عمل خویش را بصورت اینترنتی انجام دهد. در مرحله دوم در شرایطیکه که قابلیت و امکان یافت کردن سرویس ها مدنظر را بصورت آنلاین وجود نداشت در ادامه تکنسینی که در وب اطلاع رسانی زده میباشد خواهد بود و …. این فرآیند به ترتیب انجام میگردد تا شخص مدنظر را برای انجام کارها تاسیسات خویش پیدا نماید. این نمونه یک مثالی میباشد که شاید بخش اعظمی از صاحبان شغل ها بهاین اعتقاد و باور نرسیده باشند. البته عبد و بنده معتقدم با پیشرفتی که در تکنولوژی ارتباطات موجود هست، تمامی نسل های نو بالای 90 درصد امورات خویش را از روش وب انجام خواهند بخشید.
درحال حاضر شما تحت عنوان صاحب و مالک کسب و عمل، آیا می توانید انکار نمایید که کسب و فعالیت شما در دنیای حقیقی مدام بصورت سنتی خواهند ماند؟! در صورتیکه بر این اعتقاد می باشید همچنان با ادامه نوشتهیعلمی با ما باشید.
بر فرض شما با وجود نمونه پیشین هنوز اعتقاد و باور ندارید که بایستی به تجارت الکترونیک وارد گردید دست کم می توانید مراجعات، تلفن ها و … خویش را کاهش دهید؟ فرض فرمایید شما مالک یک فروشگاه میباشید که خدماتی الکترونیکی ارائه میدهید و 40 مال را نیز ارائه می دهد. درحال حاضر شما همیشه بها های خویش را بصورت تلفنی و حضوری برای مشتریان خویش ارائه میدهید؟ روزمره برای هر متاع تنها 1 نفر بصورت حضوری و یا این که تلفنی با شما در رابطه باشند 40 توشه بدون چاره می باشید پاسخی را بدهید که روتین، وقتگیر و خسته کننده میباشد! شما می توانید 40 متاع خویش را در قالب یک تارنما داشته باشید که :
لیست بدون نقص تولیدها را در وب سایت خویش داشته باشید و با ارائه نشانی سایت خویش به مشتری اعلام فرمائید که تمام محصول ها جانور را میتوانید در وبسایت ببینید.
توضیحات جامعی از مال در وبسایت خویش قرار دهید که مشتری شما برای توضیح مال شما، ناچار نباشد با شما در تماس باشد و شما همه توضیحات را به ایشان بدهید.
ارزش محصول ها را با موجودی میتوانید روی تارنما درج فرمائید که مدام سوالهای تکراری بها را از شما نداشته باشند و تنها برای پیشنهاد با شما در تماس باشند که اما بر فرض اینکه شما پیشنهاد اینترنتی را نیز پذیرش نداشته باشید!
ولی این 3 آیتم بسیار معمولی هستند و طولانی تر به جنبه نمونه می باشد تا وم وجود سایت برای هر کسب و کاری را بتوانید لمس فرمایید.
شما در اینترنت سایتتان می توانید خویش و کسب و کارتان را بدون نقص معرفی نمایید. ویژگی ها تماس داشته باشید تا در تغییر و تحول تماس و نشانی ها مشتریان شل شمارا پیدا نمایند.
شاید عشق و علاقه داشته باشید عقاید خویش را در قالب یک مقاله روی تارنما خویش منتشر نمایید تا مشتریان شما نیز مطالعه نمایند و یا این که حتی شاید تجربه های خویش را نیز به اشتراک بگذارید.
حقیقت امروزه تمامی تصاویر را از ایسنتاگرام و بقیه کانال های مجازی دنبال مینمایند، شما عشق و علاقه ندارید آلبوم تصاویری از تولیدات خویش در وبسایت خویش به اشتراک بگذارید؟
ولی چنانچه که هنوز یک ترسی در وجود شما برای مدیر تارنما داشته باشید بهتر میباشد که نوشتهی علمی شناخت با سیستم های رئیس محتوا که تا قبل از این در وب سایت منتشر کرده ایم را مطالعه نمائید. دراین نوشتهعلمی بصورت بدون نقص برای شما تشریح داده شدهاست که با سیستم چطور تارنما خویش را رئیس نمایید، مقاله طولانی تر نمائید، عکس منتشر فرمایید و … .
درباره این سایت