محل تبلیغات شما

در دنیای پر مشغله امروز اکثر افرادی که با اینترنت آشنایی کافی دارند ترجیح میدهند به جای حضور در خیابان های شلوغ و صرف کردن روزگار طولانی در ترافیک شهر های پهناور، خرید های خود را از باطن خانه و به صورت اینترنتی انجام دهند و با این فعالیت در طول و انرژی مصرفی خود صرفه جویی نمایند. همه ما بار ها و بارها در وب سایت های تجارت الکترونیک یا مغازه های اینترنتی مختلف گردش کرده ایم و برخی از آنان کیف، کفش، خرقه، وسایل ورزشی، وسایل منزل و یا اقلام متنوع دیگری را خریداری نموده ایم. در اکثری از سایت های تجارت الکترونیکی که در صنف مشترکی فعالیت می نمایند، کالاهای مشابهی وجود دارد، اما چه مساله ای موجب میگردد که با وجود عرضه کردن کالاهای مشابه ما خرید از یک وب سایت را به خرید از دیگری ترجیح می دهیم؟ و چه عواملی در طراحی سایت به شما امداد خواهد کرد .
در حالتی که شما صاحب و مالک یک تارنما فروشگاه اینترنتی می باشید و در ادامه پاسخ این سوال میگردید، تا انتهای این نوشته‌علمی با ما همراه باشید. در این نوشته‌علمی ما قصد داریم شما‌را با ترفندهایی که موجب میگردد مشتریان به شما اعتماد کنند و خرید از سایت شما را به خرید از رقبای شما ترجیح دهند، آشنا نماییم. پس بیایید بدون اطلاف وقت به سراغ این نکات برویم:

نکته اول – به کاربران سایت خود یاری کنید آنچه را که می خواهند به سادگی بیابند:

قالبا کسانی که خرید از فروشگاه های اینترنتی را به خرید حضوری ترجیح می دهند افرادی میباشند که وقت کافی برای حضور یافتن در دکان ها و جستجو میان انبوه کالاهای جان دار در آن‌ها را ندارند، به این ترتیب اگر شما در دکان اینترنتی خود امکان قرار دادن فیلترهای مختلفی برای محدود کردن نتایجی که به کاربر نمایش داده میگردند از حیث سیرتکامل، سایز، رنگ و … فراهم کنید، می توانید به کاربران تارنما خود کمک نمائید تا زمان کمتری را برای یافتن کالاهای مورد نظر خود در وب سایت شما صرف نمایند و در واقع لطف بزرگی در سوی امداد به صرفه جویی در زمان به وسیله آن ها نموده اید. بگذارید مساله را در قالب یک مثال برای شما مطرح کنم، اگر وبسایت شما یک تارنما فروش لباس و کفش و کیف می باشد و شما می خواهید در بخش کفش ها امکان فیلتر کردن تولید ها را برای کاربران مهیا نمایید، باید فیلترهایی نظیر نه یا مردانه بودن، اسپرت یا مجلسی بودن، پاشنه دار یا لژ دار بودن، رنگ و … قرار دهید تا فرد بتواند دقیقا کفش هایی را مشاهده نماید که در همان گونه مورد نظر او می باشند. دراین‌صورت‌ شما می‌توانید رضایت مشتری را جلب فرمایید و در واقع کاری فرمائید که مشتری باز هم برای خرید به وبسایت شما مراجعه نماید.(نرخ تبدیل)
نکته دوم-قرار دادن کلید رجوع و برگشت به ورقه پیشین در هر صفحات مختلف: طراحی سایت در مشهد

زمانی که افراد در فعلا جستجو در دکان اینترنتی شما می‌باشند، در بعضی اوقات ممکن می باشد در هنگام جستجو داخل یک مجموعه مشخص و معلوم در اثر کنجکاوی یا در اثر یک نادرست وارد یکی از از سایر از زیر شاخه های کالاهای موجود در وب سایت شما شوند که به هیچ عنوان قصد خرید هیچ یک از تولیدات جان دار در آن گروه را ندارند. در چنین مواقعی اکثر کاربران سر در گم می‌شوند که چه طور بایستی به مجموعه مورد نظر خود بازگردند و در صورتیکه شما در وب سایت خود قابلیت رجوع به صفحه گذشته را در هر برگه قرار نداده باشید، ممکن می‌باشد کاربران در همین مرحله تارنما شما را رخنه‌ کنند. شما می بایست به مراد پیشگیری از چنین مساله ای در هر کدام از صفحه ها وبسایت خود دکمه رجوع به برگه قبل را قرار دهید تا کاربران بتوانند به سادگی به گروه اصلی و ورقه خرید مورد نظر خود بازگردند. شاید بگویید کاربران می‌توانند با به کارگیری از کلید Back مرورگر به ورقه قبل بازگردند، اما آیا به‌این مساله تامل کرده اید که ممکن میباشد در اثر استفاده از دکمه Back مرورگر با مشکلاتی همچون Browser Connection Failure مواجه شوند و روند خرید آنها به طور کل کنسل شود؟!
نکته سوم-قرار دادن قاب جستجو در تارنما:

قرار دادن قاب جستجو در وب سایتیکی از مسائل بسیار مهمی که کیفیت یک وب سایت تجارت الکترونیک را بسیار پایین شعاع قرار مینماید، امکان جستجو و دست یابی صحیح ، سهل و دقیق به اجناس مورد نظر در در تارنما هست. لذا می توان خاطرنشان کرد که قرار دادن یک کادر جستجو در وبسایت تجارت الکترونیکی نقش تاثیر گذاری در موفقیت و یا عدم پیروزی آن وب سایت و تجارت وابسته به آن بازی مینماید. همانگونه که پیشتر به آن اشاره شد اکثر افرادی که خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند افرادی هستند که فاکتور وقت برای آن ها بسیار با اهمیت می باشد و لذا این افراد ترجیح میدهند که وقت زیادی را صرف جستجوی دقیق به خواسته یافتن کالای مورد نظر خود در یک وب سایت نکنند، اکثر این افراد ترجیح می‌دهند که بتوانند با به کار گیری از کادر جستجو کالای مورد نظر خود را در تارنما بیابند. در شرایطی که که یک وب سایت تجارت الکترونیکی امکان جستجو با استعمال از فریم جستجو را برای کاربران آماده کند و کاربران بتوانند با به کارگیری از این فریم هر محصولی را که مد لحاظ دارا‌هستند در زمان زمان اندکی بیابند، این وبسایت یک گام اثر گذار در سمت پیروزی برداشته می باشد.

بیش تر بدانید : برنامه نویسی فرانت اند چه می باشد؟

قواعد طراحی وب سایت

لزوم داشتن سایت برای کسب و امور

سایت ,یک ,جستجو ,وب ,کاربران ,های ,وب سایت ,مورد نظر ,در وب ,قرار دادن ,جستجو در ,صورت اینترنتی انجام

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تله کینزی|آموزش تله کینزی Wayne's site حقوق| مدرسه وکالت و تجارت |School of Law & Business newsdiscformback کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فسا بابیت و بهائیت در ترازوی نقد anapstarroks tropamkakcae Jimmy's page mcamzongbloodad