پاپ آپ، مزاحم کل عیار یا این که کاتالیزور اثر گذار ؟
فرض نمایید یک پروژه نو برای طراحی وب سایت به شما واگذار شدهاست و قصد دارید مجموع علم طراحی سایت در مشهد و تجربه خویش را صرف پباده سازی یک تارنما خوشگل و کاربردی فرمایید. در اولی گام مجموع خصوصیتهای یک اینترنتتارنما خوب را از ذهن می گذرانید و تصمیم میگیرید همگی این ایدهها را در وبسایت خویش پیاده فرمایید. البته شاید موردنیاز باشد در رابطه این پروسه بیشتر با خودتان تصور کنید. شاید این پرسش برایتان پیش بیاید که اجرای مجموع خصوصیتهای خوب در اینترنتتارنما چه اشکالی میتواند داشته باشد؟
در حالتی که بخواهیم به طور معمولی این معنی را برای شما پرنور کنیم، بایستی بهاین نکته اشاره کنیم که حتی زیادهروی در خصوصیتهای خوب یک اینترنتوب سایت هم میتواند خروجی بدی به همدم داشته باشد. چون فضای اینترنت جایی برای جنجال و افراط وجود ندارد. به عبارت دیگر؛ کاربری که وارد وبسایت شما میگردد، وقت کافی برای بازدید کل صفحه ها شما ندارد.
درصورتیکه کاربر بخواهد به جواب یک پرسش رسد، بدترین کاری که میتوانید انجام دهید این میباشد که اورا با داده ها مزاحم و غیرکاربردی در تارنما منحرف نمایید. البته چاره بهتر چه میباشد؟
چرا اعتنا به آسانی در طراحی وب سایت اساسی میباشد؟
شایسته ترین رویهحلی که میتواند به مذاق تمامی یوزرها خوش بیاید، شیوه بی آلایش و مینیمال (Minimalism) در طراحی وب میباشد. ترند مینیمال مدتی میباشد که در طراحی وب اهمیتی متعددی پیدا کرده و استدلال آن هم به طور کاملً پرنور میباشد؛
مخاطب در سریعترین مقطع ممکن و سوای ساختوساز مزاحمت، به محتوای لازم خویش می رسد.
در واقع شفافیت و آسانی دو ادله وسیع در برد سایت شما خواهد بود به این دلیل که این دو برهان به عبارتی خصوصیتهایی میباشد که آیتم پسند کلیه بازدید کنندگان فضای اینترنت میباشد. به عبارت بی آلایشخیس، هنگامی که تحت عنوان یک طراح وب سایت رضایت استفاده کننده را در حق تقدم قرار میدهید، یعنی یک گام به پیروزی مجاورت گردیدهاید.
ولی در شرایطی که بخواهیم به طرف دیگر سکه هم نگاهی بیاندازیم، می بایست بگوییم که مراد ما از آسانی و شفافیت این وجود ندارد که ابزارهای تاثیرگذار در فروش و بازاریابی را فراموش فرمائید.
پاپ آپ چه چیزی است و چرا پدید آمد؟
سالیان پیش، پاپ آپ تحت عنوان یک عنصر کاربردی در اکران محتوا، رویکرد خویش را در طراحی وب سایت گشوده کرد. هدفی که پنجرههای پاپ آپ داشتند این بود که بتوانند محتوای اساسی و ما یحتاج مخاطب را فارغ از تغییر و تحول در ساختار کلی اینترنتتارنما به اکران بگذارند.
بعداز مدتی، اکثری از وبسایت ها از این خصوصیت خوب، سوءاستفاده کردند و وجهۀ تبلیغاتی به آن دادند. هنگامی کلیه مکان وب پر از پاپآپهای تبلیغاتی شد، این مجموعه گوگل بود که مانند مدام به نجات یوزرها آمد.
طبق قانون ها تازه گوگل، وب سایتهایی که تبلیغات متعددی در وب سایت خویش داراهستند، با کاهش جایگاه در کاغذ نتیجه ها گوگل مواجه می شوند. اختلال اساسی ولی جایی بود که در آن برهه زمانی قانون ها شفافی برای یک پاپ آپ مقبول گوگل و یوزرها وجود نداشت.
میتوان بیان کرد، خصوصیتهای خوب و بد یک پاپ آپ قابل تشخیص نبودند. درین میان پرسش دیگری ذهن عشقمندان را درگیرد کرد: آیا در وهله نخستین، به کارگیری از پاپ آپ شیوه مناسبی برای ارتقاء مشترکین رومه، پروموت کردن تخفیفهای نو و معرفی نوشتهیعلمیهای جدید میباشد؟
درین نوشتهعلمی قصد داریم نخست مجموع ابهاماتی که در مسئله به کار گیری از پاپ آپ برای شما وجود داراست را برطرف کرده و با نگاهی زود گذر بر شرایط شرایط کنونی پاپ آپ در ساخت سایت، سفارش عملی و اثر گذار را به شما ارائه نماییم.
درباره این سایت